Aktuální vydání

celé číslo

03

2021

Digitální transformace, chytrá výroba, digitální dvojčata

Komunikační sítě, IIoT, kybernetická bezpečnost

celé číslo

Společnost Copa Data hlásí růst tržeb ve střední a východní Evropě

Digitalizace v průmyslu a energetice přispěla k tomu, že se společnosti Copa Data podařilo v roce 2020 ve střední a východní Evropě a na Středním východě zvýšit tržby o devět procent. Vlivem pandemie Covid-19 se průmyslové podniky pouštějí do digitalizace celé své infrastruktury i jednotlivých zařízení a k tomu nabízí Copa Data svou softwarovou platformu zenon. Ta umožňuje transparentně sledovat a ovládat výrobní zařízení, celou infrastrukturu nebo procesy při výrobě a dodávkách energie. Do platformy zenon je možné začlenit stroje, zařízení a řídicí systémy od různých výrobců.

Obr. 1 Johannes Petrowisch, výkonný ředitel Copa-Data CEE/ ME 

"I přes koronavirovou pandemii se nám v roce 2020 podařilo zvýšit naše tržby o devět procent na přibližně 4,7 milionu eur,“ říká Johannes Petrowisch, výkonný ředitel Copa-Data CEE/ ME, dceřiné společnosti odpovědné za prodej a podporu ve střední a východní Evropě a na Středním východě. "Zatímco energetika a infrastruktura byly hlavními růstovými oblastmi, významné příspěvky k našemu růstu v roce 2020 pocházely z mezioborových aplikací, řešení inteligentních továren a odvětví výroby strojů."

V roce 2021 očekává Copa-Data další růst tržeb. Do konce března 2021 vydá novou své softwarové platformy verzi, zenon 10. Na výsledcích se začne projevovat také nedávná expanze na další trhy.

Nové služby zákazníkům

Přestože zaměstnanci skupiny COPA-DATA pracují od poloviny března 2020 většinou z domova, podporují uživatel softwaru zenon ve stále stejné kvalitě. Navíc zavedla Copa-Data CEE/ME v průběhu loňského roku novou službu zpětného volání. Zákazníci, kteří mají smlouvu o servisu nebo smlouvu o údržbě, si mohou domluvit na určitý termín hovor s konkrétním pracovníkem technických služeb.

Na omezování kontaktů vlivem pandemie v roce 2020 zareagovala společnost COPA-DATA uspořádáním četných webinářů a digitálních akcí. To bude dále rozšířeno a doplněno hybridními školeními, která si zákazníci mohou vybrat navštívit na místě nebo virtuálně.

(ev)