Inzerce

Formáty plošné inzerce


Rozměry barevné plošné inzerce naleznete v mediálním plánu.

 

Obálka

1. str. 36 000 Kč1)

2. str. 32 500 Kč

3. str. 32 500 Kč

4. str. 36 000 Kč


Uvnitř

1/1 32 500 Kč

1/2 21 500 Kč

1/3 14 700 Kč

1/4 13 600 Kč


Vkládaná inzerce

205 × 292 mm (max. 25 g)...............17 000 Kč

148 × 210 mm (max. 12 g)...............12 000 Kč


Vlepená inzerce

po dohodě s redakcí


Obchodně-technické a propagační články

Textová inzerce

se účtuje v závislosti na velikosti potištěné plochy2) částkou ve výši 50 % ceny plošné inzerce. Přijaté články se zpracovávají podle grafických a redakčních zásad časopisu (blíže viz webové stránky). Články procházejí redakční úpravou. Redakce si vyhrazuje právo odmítnout nepůvodní nebo odborně nevyhovující články.

 

Nové produkty

(rozsah do 1 400 znaků a jedna fotografie) jsou zakončeny názvem firmy, telefonem, e-mailem a webovou adresou, cena 4 000 Kč

 

Firemní upoutávka v rámci článku „Co uvidíte na veletrhu…“

uveřejněného v tištěném časopise i na webových stránkách před veletrhem text 1 200 znaků, foto vystavovaného produktu,

firemní logo, cena 4 500 Kč

 

Zápis do tabulky „Přehled trhu...“

jeden záznam, cena 1 750 Kč

Každý třetí záznam zdarma.

 

Témata a data uveřejnění jsou uvedena v mediálním plánu.

Uvedené ceny jsou v Kč bez DPH. Ceny jsou platné pro rok 2020.

 

1)na titulní straně jen foto a logo, text v rozsahu do 600 znaků je na 1. vnitřní straně

2)jedna tisková strana časopisu odpovídá přibližně 6 500 znaků včetně mezer