Aktuální vydání

celé číslo

07

2020

Řízení distribučních soustav a chytrá města

Měření a monitorování prostředí v budovách a venkovním prostředí

celé číslo

Společnost Universal Robots spustila službu Service360

Všechna zařízení, která jsou na výrobní lince, někdy potřebují seřídit nebo opravit. Přitom je často velmi složité zastavit výrobu z důvodu jejich opravy nebo servisní prohlídky. Firmu to stojí čas a peníze. Společnost Universal Robots, výrobce kolaborativních robotů, nyní poskytla možnost aktivního dohledu nad svými roboty s plánováním potřebných prohlídek a odstávek. 

Novinkou je možnost proaktivního sledování, optimalizace a zajištění výkonu robotů díky vylepšené technické podpoře a pravidelným servisním prohlídkám. Možnost kompletní technické podpory chrání výrobní linku, zvyšuje efektivní využití robotů, snižuje rizika a podporuje obchodní úspěch tím, že zákazníkovi pomůže zamezit neočekávaným poruchám.

Service360 rozšiřuje standardní záruku a je k dispozici i pro zákazníky, kteří roboty instalovali v minulosti. Tato služba zákazníkům zajistí:

  • snížení rizik a neočekávaných nákladů souvisejících s neplánovaným požadavkem na servis, náhradní díly nebo přerušení výroby,
  • maximalizaci návratnosti investice do kolaborativních robotů díky kontrole jejich provozu a programování: certifikovaní technici UR, odborníci na automatizaci a online zákaznická podpora jsou klientům kdykoliv k dispozici pro řešení jakýchkoliv dotazů.

Výhodou trvalého dohledu nad technickým stavem robotů je také to, že není nutné přerušovat výrobu z důvodu pravidelných servisních prohlídek a naléhavých oprav. V případě neočekávané události firmy rychle obnoví výrobu díky servisu a náhradním dílům z globální distributorské sítě UR. Služba Service360 tak zákazníkům přináší klid, který potřebují pro své podnikání.

Služba je dostupná ve dvou balíčcích. UR Basic Warranty je součástí dodávky každého robotu, pokrývá záruku po dvanáct měsíců a zaručuje průměrnou dobu odezvy do 4 h. Součástí je řešení požadavků prostřednictvím techniků firmy UR a její globální sítě partnerů. K dispozici je také zákaznický portál myUR – online platforma pro správu servisních požadavků, komunikaci s odborníky, zobrazování případů z minulosti a vyhledávání informací a návodů v databázích. Náklady jsou kryté zárukou. Tento balíček je v pořizovací ceně robotu.

UR Service360 Basic lze dokoupit kdykoliv během záruční doby zařízení a přizpůsobit se tak každému firemnímu rozpočtu. Nabízí opakované rozšíření záruky o dvanáct měsíců, průměrnou dobu odezvy do 4 h a zákaznický portál myUR. Mezi hlavní výhody patří předvídatelnost výroby díky jistotě provozuschopnosti robotu: 60 % problémů je vyřešeno obratem. Všechny díly a náklady na servis jsou již obsaženy ve službě. Zákazník má přímý kontakt na odborníky UR. Služba se přizpůsobuje potřebám zákazníka – jde o týmový proces zákaznické podpory ze strany UR společně s lokálním distributorem.


Prevence místo opravy

Společnost Universal Robots chce, aby zákazníci za své investice do kolaborativních robotů dostali co nejlepší služby. Všechny produkty UR Service360 zahrnují opravy prováděné zkušenými inženýry UR přímo na místě nebo na dálku. To zajišťuje, že robot bude pracovat optimálně, a pomáhá zkrátit dobu návratnosti investice do jeho pořízení. Plány provedení servisních prohlídek je možné přizpůsobit plánům zákazníků.

Podrobnosti o službě Service360 zájemci najdou na webu Universal Robots: https://www.universal-robots.com/cs/produkty/ur-service360/.

(Universal Robots)

Obr. 1. Služba Service360 zvyšuje dostupnost robotů UR, snižuje náklady na servis a omezuje riziko neplánovaných odstávek