Aktuální vydání

celé číslo

01

2025

Veletrh Amper 2025, automatizace v energetice a systémy managementu energií

Snímače teploty, tlaku, průtoku a hladiny, řídicí technika budov

celé číslo

Matsushita Electric Works mění strategii obchodních značek

číslo 12/2004

Matsushita Electric Works mění strategii obchodních značek

Společnost Matsushita Electric Works (MEW) oznámila, že od podzimu 2004 sjednocuje strategii svých obchodních značek. Jí vyráběná relé a další elektrotechnické komponenty i systémy automatizační techniky budou od nynějška dodávány pod světovou značkou Panasonic. Společnost inovuje svou politiku v oblasti obchodních značek podle nové marketingové strategie zaměřené na jednu hlavní značku. Jde o bezprostřední důsledek změny struktury japonského mateřského koncernu Matsushita, v němž sesterská společnost Matsushita Electric Industrial (MEI), producent výrobků veřejnosti dobře známé značky Panasonic, získala v dubnu 2004 většinový podíl akcií MEW.

Podle prohlášení pana Johannese Spatze, výkonného ředitele společnosti Matsushita Electric Works (Europe) AG, ponesou namísto dosavadního loga NAiS logo Panasonic veškeré nové výrobky zaváděné po 1. říjnu 2004. Časový plán převedení celého současného výrobního programu na novou značku nyní koordinuje mateřský koncern. Výjimkou je skupina senzorů, které i nadále ponesou značku Sunx, a nezměněn zůstává i název společnosti – Matsushita Electric Works (Europe) AG. Ředitel Spatz dále říká: „Z NAiS se stává Panasonic. Naše společnost tím využívá výhody jednotné identity značek a zvyšuje svou připravenost k působení na globalizovaném trhu. Pozitivní účinek tohoto kroku očekáváme i v ekonomickém prostoru sjednocené Evropy. Změna značky slučuje inovační potenciál a osvědčenou kvalitu výrobků MEW s velmi dobrou pověstí, které v celém světě požívá značka Panasonic. Ta je – snad v ještě větší míře než značka NAiS – synonymem kreativního vývoje a dynamického prodeje. Ve střednědobém výhledu očekáváme od tohoto strategického rozhodnutí podstatné posílení konkurenční pozice nejen naší firmy, ale přirozeně také našich zákazníků.„

Kab.

Inzerce zpět