Centrum Intemac plánuje na jaro 2021 další dva webináře. První se uskuteční 5. května 2021 od 10:00 do 11:30 a jeho téma bude Jak vybrat a implementovat podnikový informační systém.
Výběr podnikového informačního systému (ERP, MES) patří mezi ty nejzapeklitější úkoly. Při podceněné přípravě může špatně vybraný nebo implementovaný systém ovlivnit spoustu zaměstnanců. Za vše může jeho komplexní povaha a rozsah úkolů, kterých se týká.
Webinář účastníkům pomůže při procesu výběru a implementace podnikového informačního systému a ukáže jim, jak k těmto činnostem přistupovat systematicky a jaké požadavky klást na nový systém.
Další webinář se uskuteční 16. června ve stejný čas, tedy od 10:00 do 11:30, a téma bude Jak efektivně optimalizovat kapacitní plánování.
Kapacitní plánovaní prolíná jako červená nit celým procesem výroby. Dotýká se efektivity využívání stávajících kapacit, souvisí s plánováním údržby strojů, přestavovacími časy i dodávkami materiálu. Kromě jeho komplexního vlivu na provoz je ale mnoho dalších důvodů, proč je třeba se kapacitním plánováním zabývat. Praská váš výrobní plán ve švech a zakázky mají zpoždění? Oslovuje vás narychlo váš důležitý zákazník s urgentní poptávkou? To vše má vliv na váš plán výroby, který ale v současné době nemusí ležet pouze na jednom člověku. Kapacitní plánování lze řešit jinak – systematičtěji, „bezbolestně“, a především efektivněji. Webinář bude věnován využití digitálních technologií v kapacitním plánování.
Více údajů a registrace: https://www.intemac.cz/akce/webinar-2-jak-vybrat-a-implementovat-podnikovy-informacni-system/, https://www.intemac.cz/akce/webinar-3-jak-efektivne-optimalizovat-kapacitni-planovani/.
(ed)