Centrum technické podpory Schneider Electric

číslo 7/2005

Centrum technické podpory Schneider Electric

Koncern Schneider Electric zřídil v Praze centrum CSC Automate (Customer Service Center Automate) – středisko technické podpory sloužící zákazníkům v jedenácti zemích střední a východní Evropy. Mezinárodní tým specialistů zde poskytuje technickou podporu v oblasti produktů pro průmyslovou automatizaci (PLC, SCADA atd.). Protože takové středisko představuje významnou investici, bylo podmínkou jeho vzniku dobré technické zázemí v dané zemi. V tomto ohledu Praha předčila mnoho evropských velkoměst vyspělostí technického zázemí i zkušenostmi odborníků.

„Na centrum CSC Automate se zákazníci obracejí v případě, že je problém natolik komplikovaný, že jej nedokáží vyřešit experti pracující v dané zemi. Každý měsíc míří do Prahy více než 100 takových dotazů,„ vysvětluje Ing. Oskar Lažanský, vedoucí centra, a dodává: „Jsme v přímém kontaktu s konstruktéry, kteří pracují na vývoji výrobků ve Francii, Německu a USA. Zajišťujeme pro ně testování nových produktů a zpětnou vazbu od zákazníků. Pro naše zákazníky také připravujeme on-line databázi, ve které budou snadno dostupné odpovědi na již položené dotazy.„

Vedle odpovědí na dotazy poskytuje centrum i další služby. V současné době jsou to odborná školení, testování hardwaru a softwaru v laboratoři centra a také správa internetového portálu Automate pro přístup k dokumentaci, softwaru, softwarovým záplatám atd. V letošním roce je plánováno rozšíření sortimentu podporovaných produktů a do Prahy se přesune i SRC (registr softwaru) z Francie.
[Tisková zpráva Schneider Electric CZ, 31. května 2005.]

(ed)