Článek ve formátu PDF je možné stáhnout
zde.
Společnost Advantech, dobře známá i českým uživatelům automatizační techniky, byla založena třemi inženýry, bývalými pracovníky společnosti Hewlett-Packard, v květnu v roce 1983 v Taipehu na Tchaj-wanu. V průběhu čtvrtstoletí se z lokálního tchajwanského výrobce stala významnou firmou s globální působností. Jeden ze zakladatelů společnosti, KC Liu, je v současné době výkonným ředitelem firmy. Základní informace o historii společnosti Advantech jsou v tab. 1.
Advantech se neohlíží jen do minulosti, ale plánuje také budoucí rozvoj svých aktivit. V současné době prochází změnami organizační struktury směrem ke koncepci Globally Integrated Enterprise, jejímž cílem je upevnit pozici firmy na světových trzích a reagovat na příležitosti spojené s nástupem nových webových služeb (web 2.0).
Změna se dotkne všech úrovní struktury firmy a jejím hlavním důsledkem bude decentralizace mnoha funkcí a posílení regionálních prodejních a technických týmů. Novinkou je také zavedení tzv. Desing to Order Services, služeb určených pro zákazníky, kteří požadují produkty přizpůsobené přesně na míru svým požadavkům.
Pro evropské zákazníky je v rámci přechodu na Globally Integrated Enterprise významnou novinkou především založení evropského centra péče o zákazníky, European Customer Care Center. Jde o centrální kontaktní místo a komunikační bránu společnosti Advantech pro zákazníky z celé Evropy.
Centrum bude poskytovat rychlou a efektivní podporu a umožní zákazníkům využívat interní znalosti a zkušenosti pracovníků společnosti Advantech po celém světě. Cílem nového centra je zjednodušit a zkvalitnit vztahy zákazníků s firmou Advantech a nacházet cesty a způsoby, jak co nejlépe uspokojit všechny jejich požadavky. Centrum bude poskytovat všeobecné informace o cenách a dostupnosti zboží, pomáhat zákazníkům při výběru komponent ze sortimentu firmy, starat se o katalogy a literaturu, bude řešit obchodní otázky a podporovat webové služby společnosti Advantech. Bude-li to třeba, zprostředkuje kontakt na technické odborníky zaměstnané ve firmě Advantech a postará se o to, aby se dotazy, připomínky a požadavky zákazníků dostaly vždy k té správné osobě v rámci firmy. Centrum tedy bude nejen poskytovat informace a podporu zákazníkům, ale bude též vytvářet zpětnou vazbu a přenášet informace od zákazníků na správná místa ve firmě.
Zákaznické centrum, umístěné v Mnichově, lze kontaktovat několika způsoby. Od pondělí do pátku od 9 do 12 a od 13 do 17 hodin jsou k dispozici bezplatné linky 00 800 242 680 80 (ePlatform) a 00 800 242 680 81 (eAutomation). Operátoři komunikují anglicky a německy. Centrum lze kontaktovat také e-mailem na adrese
customercare@advantech.eu
Tab. 1. Historie společnosti Advantech
(Bk)